05.08.2019
Як виправляти помилку в повідомленні про прийняття на роботу
Державна фіскальна служба роз’яснила, як виправити помилку в повідомленні про прийняття на роботу і наскільки небезпечна штрафами така хиба.
Подати повідомлення - обов’язок кожного роботодавця. Зробити це треба до того, як людина стане до роботи. Повідомляти ДФС треба тільки в разі укладення трудового договору. Про ЦПХ повідомляти не треба.
Форма повідомлення про прийняття працівника на роботу — у постанові КМУ від 17.06.2015 № 413.
Є два типи повідомлень:
· початкове - використовуємо щоб інформувати про прийняття працівника;
· скасовуюче - подаємо, якщо припустилися помилки та треба внести зміни до повідомлення.
Алгоритм від ДФС такий:
Якщо припустилися помилки як-от помилка в імені, по батькові, ідентифікаційному коді, даті прийняття, даті наказу тощо, подайте повідомлення типу «скасовуюче» з помилковими відомостями та водночас подайте повідомлення типу «початкове» з правильними даними.
Штрафів за таку помилку й уточнення інформації в законодавстві немає, тож виправляйте помилки і не лякайтеся, що оштрафують.
|